Блог статистикасы
195
Жазбалар
3268
Өтініштер
143036
Келушілер
Облыстық Басқармалар
(жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын)
Областные управления и департаменты
(финансируемые из республиканского бюджета)

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл

2018 жылғы «Сыбайлас жемқорлыққа

қарсы іс-қимыл туралы ұлттық баяндама» шықты

 

2018 жылғы 19 суірде Астананың орталық коммуникациялар орталығында Елбасының «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты жолдауының 8 және 9 бағыттарын жүзеге асыру мақсатында 2018 жылғы «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы ұлттық баяндама» презентацияланды.

Ұлттық баяндамада мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты, жемқорлықтың халықаралық және ұлттық деңгейде таралуының жағдайы мен тенденциялары, жемқорлықтың алдын алудағы қоғамның рөлі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың және заңнаманың даму тенденциялары көрініс тапқан.

Оның құрылуына үкіметтік емес ұйымдардың өкілдері, сарапшы және ғалымдар қатысты.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің өкілдері атап өткендей,  сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған іс-шараларды жүйелі түрде жүзеге асыру Қазақстанда сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат моделін құруға септігін тигізді.

Сонымен қатар, Ұлттық баяндама Елбасының қарастыруына ұсынылып, келісілді.

Ұлттық баяндаманың толық нұсқасымен Сіз Агенттіктің сайтында таныса аласыз:

http://kyzmet.gov.kz/sites/default/files/pages/nacdoklad_rus-compressed.pdf



Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы  іс-қимыл  агенттігінің  Қостанай облысы бойынша департаментінің және қалалық және аудандық арнайы мониторингтік топтары мүшелерінің байланыс мәліметтері 

«Лисаков қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметшілерінің Сыбайлас жеморлыққа қарсы өзін-өзі ұстау стандартын бекіту туралы

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚТЫҢ ШАРТТАРЫН АНЫҚТАУ, СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ЗАҢНАМАНЫҢ БАСЫМДЫҒЫ

Алик Шпекбаев Ташкентте мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы Қазақстанның тәжірибесімен таныстырды

Мемлекеттік қызметшілерге сыйлықтар

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ ИНСТИТУТЫ СИЯҚТЫ МЕМЛЕКЕТТІК КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТ

«Сыбайлас жемқорлыққа жол жоқ!» атты әдеби байқау жеңімпаздарының шығармалары

Кәсіпкерліктің құқығын қорғауда тұрған мемлекеттік қызмет

Сыбайлас жемқорлықты болдырмау және шетел мемлекеттерінің  тәжірибелері

Лисаков қаласында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша өткізілген қоғамдық іс-шаралар туралы

Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызмет істері Министрлігінің Қостанай облысы бойынша Департаментімен өткен брифинг туралы

Лисаков қаласы әкімдігінің жанындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәселелері жөніндегі комиссияның жұмысы туралы

«Халыққа және мемлекетке қызмет ету барлығынан жоғары»

«Сыбайлас жемқорлыққа жол жоқ!» әдеби байқауының Ережесі

Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы туралы

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы

«Сыбайлас жемқорлықты алдын алу туралы тікелей эфирде»



Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұлттық бюросында Саll - орталық жұмыс істейді. Саll-орталықтың негізгі міндеті азаматтарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша тегін консультациялық қолдау көрсету және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар туралы телефон хабарламаларын қабылдау болып табылады.
Саll - орталыққа қоңырау шалу «1424» нөмірі арқылы (қонрау шалу тегін) республика бойынша қалалық телефондардан және барлық ұялы байланыс операторларынан жүзеге асырылады.


«Өзіңнен баста » акциясы


«Нұр Отан» Партиясының бағдарламасына сәйкес, сыбайлас жемқорлыққа қарсы 2015 – 2025 жылдарға 2016 жылғы 1-31 мамыр айы аралығында «Өзіңнен баста » республикалық акциясы басталады, оның мақсаты болып бұқаралық ақпарат құралдарында және ұйымдар мен квазимемлекеттік сектор мекемелерінің мемлекеттік қызметшілердің және басшыларының табысы мен мүлкi туралы мәлiметтердiң мемлекеттік органдардың сайттарында ерікті жариялауы табылады  

1. Лисаков қласының әкімі Исмағұлов Алмат Ерікұлы

Меншігіндегі мүлкі:

-     Қостанай қаласында 3 бөлмелі пәтер.

 

Есептік кезеңде:

- есептелген жалақы – 5613401 теңге;

- ұсталған жеке табыс салығы – 414112 теңге;

- ұсталған міндетті зейнетақы жарналары – 488610 теңге.


2. Қаласы әкімі аппаратының басшысы  Ким Нарына Николаевна

Меншігіндегі мүлік:

-       Қостанайқаласында 2 бөлмелі пәтер және оның жер учаскесі

-       Лисаков қаласында үш бөлмелі пәтердің ¼ бөлігі;

-       «Восход» қоғамындағы гараж

 

Есеп беру кезеңінде:

-       есептелген жалақы – 1900206 теңге;

-       ұсталған жеке табыс салығы - 120705 теңге;

ұсталған міндетті зейнетақы жарналары – 162603 теңге.

______________________________________________________________________

Лисаков қаласы әкімінің орынбасары Қонқабаев Назарбек Нағашбайұлы

Меншігінде мүлкі жоқ

 

Есеп беру кезеңінде:

-  еңбекақы есептелді – 1622883  теңге;

- жеке табыс салығы ұсталды – 99617 теңге;

- міндетті зейнетақы жарналары ұсталды  – 136787 теңге.

______________________________________________________________________

Лисаков қаласы әкімінің орныбасары Найденов Дмитрий Евгеньевич

Еңбекақы есептелді – 1 135 059 теңге

Зейнетақы жарналары – 84 230 теңге

 

Мүлкі:

Қостанай ауданы Заречное ауылындағы үйінің ½ бөлігі,

ауданы  65,5 ш.м

Жеке қосалқы шаруашылығын жүргізу үшін жер учаскесі

ауданы 0,15 га,

2002  жылы шығарылған Мазда 6 автомобилі м.н. p 914 yzm

1997 жылы шығарылған Мазда Фамилиа  автомобилі м.н. p 141 lkm

______________________________________________________________________

   Лисаков қалалық мәслихатының хатшысы Жарылқасымова Гүлмира Қазбекқызы

Есеп беру кезеңінде:

-       есептелген жалақы – 2 164 583  теңге;

-       ұсталған жеке табыс салығы - 141 387теңге;

ұсталған міндетті зейнетақы жарналары –185 578 теңге.

______________________________________________________________________

Осы күні 2015 жылғы балық табыстар түрі бойынша «Лисаков қаласы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекеменің басшысы Бекмухамедова Шнар Галимкановна есеп береді.
           
Меншікте тұрған   мүліктік жоқ.
Есеп беру кезеңіне:
 - есептелген жалақылар – 1698073 теңге;
 - ұсталған жеке табыс салығы – 127189 теңге;
 - міндетті ұсталатын зейнетақы жарналары  – 169804 теңге 

______________________________________________________________________

2015 жылға арналған кірістердің барлық түрлері бойынша «Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті Қостанай облысының Төтенше жағдайлар департаменті Лисаков қаласының Төтенше жағдайлар бөлімі» республикалық мемлекеттік мекемесінің қызметкерлері есеп береді:

1.     Бас маман азаматтық қорғау подполковнигі Төртқара Болатбек Елдесұлы.

Меншік құқығындағы мүлігі: 6а-шағынаудандағы үш бөлмелі пәтер, LADAlargus автокөлігі, «Старт» гараж кооперативіндегі гараж.

Есеп беретін кезең бойынша:

-         есептелген жалақысы – 2062676,52 теңге.

2.     Аға инженер  азаматтық қорғау майоры Нургазин Мурат Айткужанович.

Меншік құқығындағы мүлігі: Mercedes-190 автокөлігі.

Есеп беретін кезең бойынша:

-         есептелген жалақысы – 1993474,29 теңге.

3.     Аға инженер азаматтық қорғау капитаны Тойганова Айслу Едигеновна.

Есеп беретін кезең бойынша:

-         есептелген жалақысы – 1776906,27 теңге.

 

4.     Инженер азаматтық қорғау капитаны Тюлькубаев Руслан Сергеевич.

Есеп беретін кезең бойынша:

есептелген жалақысы – 1582232,18 теңге.
______________________________________________________________________



Алдын алу және тәртіп  – сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негізі



Бүгінгі күні Қазақстанда сыбайлас жемқорлықпен күрес «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағытында» жалпы мемлекеттік мәртебе берілген, «сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер қатарына қояды және мемлекет пен қоғамды осы келеңсіз құбылыспен күресте күш-жігерді біріктіруге бағыттайды» деп айқын белгіленген.
         Сондықтан мемлекеттік қызметтің жүйесін реформалау, ең алдымен, сыбайлас жемқорылықты алдын алуға бағытталған. Бұл ретте  сыбайлас жемқорылыққа қарсы заңнама талаптары мемлекеттік қызметке үміткерлерді іріктеуде ескерілуі тиіс.
         Сыбайлас жемқорлыққа қатысты мәселе күрделі және сезімтал болып табылады, себебі еліміз экономикалық мәселені бастан кешіріп жатқан кезде,  тиын-тебен табуға машақаттанып жатқандарды, әрине, мемлекеттік қызметтен қуып жіберуге жатады. Мұндай мемлекеттік қызметшілермен кешіктірмей тез арада жұмыстан босату қажет.
Мемлекеттік басқару құрылымын жетілдіре отырып қана, мемлекеттік қызметтерді ұсыну сапасын жақсартып, қоғам алдында меморгандардың ашықтығы мен транспаренттілігін арттыра отырып, қоғамдық бақылаудың тиімді шараларын жасай отырып, Республика сыбайлас жемқорлықтың негіздерін жүйелі және дәйекті бұзуы, оның көрінісінің себептерін жоюуы мүмкін.
Әр түрлі кездесулер мен семинар-дәрістер өткізе отырып, біз сыбайлас жемқорлық сияқты әлеуметтік қастықпен күрес тетіктері мен әдістері туралы сөз қозғаймыз және азаматтардың сыбайлас жемқорлық бүгінгі күні мемлекеттік органға назары ауғаны жайлы осындай ой-пікірлерімен бөліседі. Біздің мақсатымыз - бүгін көрсетілген таптаурынды және де кең ауқымды жұмыс жүргізу арқылы бұзу. Сыбайлас жемқорлықтың бірден-бір және маңызды жетіспеушілігі – бейімделе отырып, білуді мойындауымыз керек. Бүгінгі күні реалия осы әлеуметтік қастандықты жою бойынша жаңа, кешенді амалдарды талап етеді.
Негізгі ережелер және «Мемлекеттік қызмет туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» жаңа заңдардың мазмұны осы үшін қажетті жағдайлар мен институттар жасады. 
Мысалға, мемлекеттік қызмет туралы заң мемлекеттік қызметтің барлық сатыларынан өтудің негізгі ережелерін айқын көрсетеді, конкурстық іріктеу өткізу рәсімі өзгерді және бүгін осы заңның  нормалары өзінің практикалық қолданысын табуда. Жаңа үлгіде конкурстық іріктеу үш кезеңдік іріктеу принципі бойынша өткізіліп жатыр, бұл заңнаманы білуге тестілеу, жеке қасиеттерін бағалау, сондай-ақ әңгімелесу. Мемлекеттік органдарда жалпы және ішкі конкурс өткізу көзделген, яғни төменгі лауазымдарда жұмыс істейтін тәжірибелі мемқызметшілер қатыса алады, өз кезегінде меритократия принципімен меморган ішінде олардың мансаптық өсуге мүмкіндік береді.
Сонымен бірге, іріктеу рәсімдерінің ашықтығы мен жариялығына және бұдан әрі мемлекеттік қызметшілердің жылжыуына назар аударғым келеді.
Жаңадан енгізу жайлы сөз ете отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында жаңа заңнамаға сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг, сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, сыбайлас жемқорлық қауіп-қатерлерін талдау сияқты сыбайлас жемқорлықтың жаңа тетіктері көзделген, бүгінгі күні  айтарлықтай осы тетіктер өзінің практикалық көзқарасын белсенді қабылдайды. Сыбайлас жемқорлықтың ролін күшейтуде маңызды компоненті мемлекеттік қызметшілердің жаңа Әдеп кодексі болып табылады, мемлекеттік қызметтің құндылығы мен принциптерін бекітті, сондай-ақ мемлекеттік қызметшілердің жұмыста және тұрмыста мінез-құлық стандарттарын анықтады. Бүгін мемлекеттік органдарда әдеп жөнінде өкілеттіктер енгізілді, олар әдеп нормаларын сақтауды қадағалайды. Әдеп жөніндегі кеңестер құрылды, олардың негізгі міндеттері сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға және қызметтік әдеп нормаларын бұзудың алдын алуға бағытталған жүйелі шараларды жасау болып табылады, оның ішінде мемлекеттік қызметтің беделін түсіретін тәртіптік іс-әрекеттер.
Әдеп жөніндегі кеңестердің отырыстарында сыбайлас жемқорлықтың қауіп-қатерлерін талдаудың нәтижелерін  қарау заңнамада олқылықтарды жою, нормаларды дәйекті қолдану бойынша нақты ұсыныстар жасауға, меморгандардың кадрлық саясатында непотизмді жоюға мүмкіндік береді.
Тәжірибе өткізілген реформалар, заңнаманы жетілдіру мемлекет үшін позитивтік фактор қызмет етеді. Жаңа заңдарды қабылдау, тиімділікті арттыру және меморгандардың ашықтығын қамтамасыз ету  елімізде бұдан әрі дамуы мен демократияның нығаюына жағдайлар жасайды.
Бастаушы шетелдік сарапшылардың мойвндауымен мемлекеттік қызметтің қазақстандық моделі ТМД ең үздіктердің бірі деп санайды. Алайда мемаппараттың тиімді жұмыс істеуінде мемлекеттік қызметшілердің бәсекеге қабілеттілігі, олардың  кәсібилігі мен отан сүйгіштігі үлкен рөл ойнайды.
Елбасы нақты міндет қойды: мемлекеттік қызметшілердің жаңа формациядағы корпусын құру – жаңа әдептің жоғары кәсіби нұсқасы. Тек қызметшілер ғана емес, сонымен қатар еліміз бен халыққа абыроймен қызмет етуге, отансүйгіш және адал болатын қабілеті бар қызметкерлер, дәл осының өзін біздің қоғам заманауи мемлекеттік қызметтен күтеді.

       

Берген Беспалинов – Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері  министрлігінің Қостанай облысы бойынша департаментінің  басшысы, Әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы


хат жіберу